Роз’яснення Національної комісії що здійснює державне регулювання в сферах енергетики та комунальних послуг щодо особливостей роботи в умовах карантину

З урахуванням рішень Ради національної безпеки і оборони України від 13 березня 2020 року «Про невідкладні заходи щодо забезпечення національної безпеки в умовах спалаху гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» та постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» з метою протидії поширенню коронавірусу COVID-19 ліцензіатам, що здійснюють діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, на період дії карантину:

 

  1. Максимально обмежити роботу центрів обслуговування клієнтів та інформаційно-консультаційних центрів.
  2. Забезпечити вирішення спірних питань споживачів телефонним зв’язком та/або онлайн через мережу інтернет, зокрема через кол-центри, особисті кабінети споживача тощо.
  3. Організувати гнучкий графік роботи персоналу, у т.ч. дистанційно, де це є можливим.
  4. Максимально скоротити кількість службових відряджень персоналу.
  5. Призупинити винесення попереджень, здійснення відключень, застосування інших санкцій по відношенню до побутових споживачів.

 

Провести відповідну роз’яснювальну роботу зі споживачами через засоби комунікації (офіційні вебсайти, соціальні мережі, засоби масової інформації тощо).