Працює: понеділок – п’ятниця: з 8.00 до 18.00.До фахівців Кол-центру можна звернутися за телефонами: 0800-307-747 (безкоштовно на території України),(0532) 648-707 (за тарифами міського та міжміського зв’язку),099-330-77-47 (безкоштовно у мережі Vodafone),098-030-77-47 (безкоштовно у мережі Київстар),073-030-77-47 (безкоштовно у мережі Lifecelle);надіславши листа на e-mail: info@energo.pl.uaФахівці Кол-центру надають консультації з питань:обліку електроенергії; виставлення рахунків;укладання та розірвання договору на постачання електроенергії;заборгованості;ціни на послугу;зміни постачальника;відключення електроенергії за заборгованість;відшкодування завданих збитків;компенсації за недотримання гарантованих стандартів якості послуг;пільг і субсидій;стану розрахунків за спожиту електроенергію.Приймають інформацію щодо:крадіжок електроенергії;неконкурентної поведінки;скарг на працівників компанії. Звернутися до Кол-центру оператора системи розподілу АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО»