Новини

Роз’яснення щодо несвоєчасної виплати компенсації приватним домогосподарствам за «зеленим» тарифом

Останнім часом на адресу ТОВ «ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ» надходить багато звернень від споживачів щодо несвоєчасної виплати компенсації приватним домогосподарствам за договорами купівлі-продажу електричної енергії за «зеленим» тарифом.

Повідомляємо, що ТОВ «ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ» є постачальником універсальної послуги у Полтавській області та зобов’язане купувати електричну енергію, вироблену генеруючими установками приватних домогосподарств, встановленою потужністю до 30 кВ за «зеленим тарифом» в обсязі, що перевищує місячне споживання такими домогосподарствами.

Між ТОВ «ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ» та оператором системи передачі НЕК «УКРЕНЕРГО» укладено договір про надання послуг із забезпечення збільшення частки виробництва електричної енергії з альтернативних джерел від 20.08.2019 р. № 0238-0902. Відповідно до умов договору Товариство на виконання спеціальних обов’язків з купівлі електричної енергії за «зеленим» тарифом надає НЕК «УКРЕНЕРГО» послугу з забезпечення збільшення частки виробництва електричної енергії з альтернативних джерел, а НЕК «УКРЕНЕРГО» протягом 3 робочих днів після затвердження Регулятором розміру вартості наданої Послуги здійснює 100% оплату її вартості.

Своєчасність виплат, які здійснює Товариство споживачам, згідно з умовами договору про купівлю-продаж електричної енергії за «зеленим» тарифом, напряму залежить від компенсації наданої Послуги оператором системи передачі. Останній платіж від НЕК «УКРЕНЕРГО» Товариство отримало за електричну енергію, вироблену у грудні 2019 року.

Станом на 29.05.2020 року заборгованість НЕК «УКРЕНЕРГО» перед ТОВ «ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ» за послугу із забезпечення збільшення частки виробництва електричної енергії з альтернативних джерел за період з січня по квітень 2020 року становить 13 098 тис. грн.

З березня Товариство було вимушено призупинити  виплати за договорами купівлі-продажу електричної енергії за «зеленим» тарифом до моменту отримання відшкодування вартості Послуги з боку НЕК «УКРЕНЕРГО». Заборгованість ТОВ «ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ» перед виробниками електричної енергії  за «зеленим» тарифом становить 11 528 тис. грн.

24 квітня Товариство звернулося з претензією до НЕК «УКРЕНЕРГО» про усунення порушень зобов’язань по договору про надання послуг із забезпечення збільшення частки виробництва електричної енергії з альтернативних джерел. З метою врегулювання даного питання, Товариство ініціює зустріч у форматі круглого столу з власниками приватних домогосподарств, які продають електричну енергію, вироблену з енергії сонячного випромінювання, представниками від НКРЕКП, Міністерства енергетики та захисту довкілля, НЕК «УКРЕНЕРГО».

 

Полтавський ЦОС змінює адресу!

Інформуємо, що з 12.06.2020 року Полтавський центр обслуговування споживачів ТОВ «ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ» буде здійснювати діяльність за адресою: м. Полтава, вул. Соборності, 46-В (зупинки громадського транспорту «Майдан Незалежності» та «Сінна»).

Вхід до ЦОСу – з вул. Коваля (поблизу Міського будинку культури).

Додаткова інформація за тел.: 095-333-23-72, 0800-307-747

Мобільний додаток «Енергозбут». Оновлений сервіс для побутових споживачів

В умовах карантину, ТОВ «ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ» максимально перевело обслуговування споживачів в он-лайн та дистанційний режим.
Для зручності побутових споживачів, запущено новий мобільний додаток. Це – простий та сучасний сервіс, який дозволяє в будь-який час за лічені секунди отримати доступ до функціоналу Особистого кабінету.

Додаток «Енергозбут» доступний в Google Play за посиланням
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.desperate.pez_android

Для його встановлення, необхідно видалити стару версію з мобільного пристрою (це обов’язкова умова для подальшого використання сервісу) та встановити нову.

Відтепер кожному абоненту доступно ще більше функцій:

  • контроль необмеженої кількості особових рахунків;
  • можливість швидко та зручно заносити покази електролічильника для передачі оператору системи розподілу АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО»;
  • контроль стану рахунку за спожиту електроенергію;
  • отримання рахунку на e-mail;
  • миттєва оплата рахунку;
  • отримання push-повідомлень з важливою інформацією від постачальника;
  • можливість зателефонувати або звернутися до працівників Кол-центру он-лайн.

Встановлюйте новий додаток та економте свій час!

Шановні споживачі універсальної послуги!

Повідомляємо, що з 1 травня 2020 р. споживачі універсальної послуги мають можливість сплачувати за електричну енергію у формі двох планових платежів. Інші умови комерційних пропозицій залишаються без змін.

Пропонуємо ознайомитись з умовами нових комерційних пропозицій.

Для приєднання до нових умов оплати за електричну енергію Вам необхідно звернутися до Вашого центру обслуговування споживачів та  оформити належним чином заяву-приєднання до умов договору про постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг з зазначенням нової комерційної пропозиції.

До уваги побутових споживачів!

ТОВ «ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ» нагадує споживачам про важливість своєчасної оплати рахунків та боргів за електроенергію.

Повідомляємо, що п.3 Розділу ІІ «Прикінцевих положень» Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» визначено, що на період дії карантину або обмежувальних заходів заборонено нарахування та стягнення неустойки (штрафів, пені) за несвоєчасне здійснення платежів за житлово-комунальні послуги та припинення/зупинення надання житлово-комунальних послуг громадянам України у разі їх несплати або оплати не в повному обсязі.

Вказані норми Закону не звільняють споживачів від оплати за спожиту електричну енергію на період дії карантину.

Нарахування за спожиту послугу будуть здійснюватися відповідно до умов укладеного договору та чинного законодавства. Своєчасна оплата  є обов’язковою умовою для подальшого електропостачання і збереження позитивної історії договірних відносин з постачальником.

Після закінчення обмежувальних заходів, у разі не сплати споживачем  платежів за за період карантину, електропостачальник має право припинити постачання електроенергії згідно   п. 7.5  «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 312. Тому наполегливо рекомендуємо здійснювати своєчасну оплату за спожиту послугу.

Звертаємо увагу, що відповідно до Правил роздрібного ринку електроенергії для відновлення електропостачання споживач має не тільки погасити заборгованість, а також  додатково  відшкодувати витрати на здійснення робіт з припинення та відновлення електроживлення електроустановки  (повторне підключення). Постачання електричної енергії споживачу не припиняється, якщо він в установлений термін і завчасно (до дня відключення) усунув порушення.

Своєчасно переглянути, завантажити та роздрукувати свій рахунок за спожиту електроенергію можна зареєструвавшись в Особистому кабінеті споживача . Для  оплати рахунку  онлайн скористайтесь додатками:  “Energy Online”, “Приват24”, “Ощад24/7”, “АБанк”,  або терміналом самообслуговування.

При цьому нагадуємо та просимо, що рідним та близьким необхідно потурбуватися про людей літнього віку (споживачів послуг) та допомогти сплатити їм за житлово-комунальні послуги онлайн.

За інформацією ви можете звернутися до  спеціалістів кол-центру або зателефонувавши за додатковими номерами Вашого центру обслуговування споживачів.

Сподіваємося на взаєморозуміння. Бережіть себе та своїх близьких.

Шановні споживачі універсальної послуги!

Повідомляємо, що для споживачів універсальної послуги (крім побутових споживачів) ТОВ «ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ» з 1 квітня 2020 року знижена ціна на універсальну послугу на 39 коп. за 1 кВт*год (з ПДВ).

Пропонуємо ознайомитись з цінами та комерційними пропозиціями постачальника універсальних послуг.

ТОВ “ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ” вводить додаткові телефонні номери для обслуговування споживачів

На час карантину, з 19 березня по 3 квітня 2020 року будуть введені допоміжні телефонні номери для дистанційного обслуговування споживачів.

ШАНОВНІ СПОЖИВАЧІ !

Постановою Кабінету Міністрів України  №211 від 11.03.2020 року, відповідно до статті 29 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” з метою запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19 та з урахуванням рішення Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 10 березня 2020р., постановлено установити карантин з 12 березня до 3 квітня 2020 року на всій території України.

17.03.2020р. Верховною радою України прийнято Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби (COVID-19)». Вказаним Законом запровадження карантину визнано форс-мажорною обставиною (п.7 Закону), у зв’язку з чим повідомляємо про настання обставин непереборної сили (форс-мажорні обставини), а саме карантину, що може вплинути на своєчасність виконання зобов’язань за договорами зі споживачами.

На виконання вимог зазначеного Закону, з метою забезпечення самоізоляції, 95 % співробітників товариства перебувають у відпустках.

Одночасно, повідомляємо про зупинення перебігу строків по зобов’язаннях з  надання послуг, а також   зупинення перебігу строків у наданні відповідей по направлених заявах, зверненнях та скаргах, на підставі підп.3 п.2 Прикінцевих положень вказаного Закону.

Від дня припинення карантину перебіг цих строків продовжується з урахуванням часу, що минув до його зупинення.

Роз’яснення Національної комісії що здійснює державне регулювання в сферах енергетики та комунальних послуг щодо особливостей роботи в умовах карантину

З урахуванням рішень Ради національної безпеки і оборони України від 13 березня 2020 року «Про невідкладні заходи щодо забезпечення національної безпеки в умовах спалаху гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» та постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» з метою протидії поширенню коронавірусу COVID-19 ліцензіатам, що здійснюють діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, на період дії карантину:

 

  1. Максимально обмежити роботу центрів обслуговування клієнтів та інформаційно-консультаційних центрів.
  2. Забезпечити вирішення спірних питань споживачів телефонним зв’язком та/або онлайн через мережу інтернет, зокрема через кол-центри, особисті кабінети споживача тощо.
  3. Організувати гнучкий графік роботи персоналу, у т.ч. дистанційно, де це є можливим.
  4. Максимально скоротити кількість службових відряджень персоналу.
  5. Призупинити винесення попереджень, здійснення відключень, застосування інших санкцій по відношенню до побутових споживачів.

 

Провести відповідну роз’яснювальну роботу зі споживачами через засоби комунікації (офіційні вебсайти, соціальні мережі, засоби масової інформації тощо).

До уваги споживачів!

З урахуванням рішень Ради національної безпеки і оборони України від 13 березня 2020 року “Про невідкладні заходи щодо забезпечення національної безпеки в умовах спалаху гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2″ та постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року № 211 “Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19” та прийнятим  17 березня Верховною Радою України Закону № 3219 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби (COVID-19)», ТОВ «ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ» припиняє особистий прийом споживачів та документів від них на період карантину з 17 березня по 3 квітня 2020 року.

Обслуговування споживачів, включаючи суб’єктів господарювання та населення, здійснюватиметься виключно дистанційно: поштою, електронним зв’язком, телефоном, за допомогою онлайн-сервісів, скриньок для кореспонденції.

Спірні питання можна вирішити телефоном та через кол-центр.

Винесення попереджень, здійснення відключень, застосування інших санкцій щодо побутових споживачів на час карантину буде призупинено.

Користуйтеся онлайн-сервісами, бережіть своє здоров’я!