Центр розгляду скарг

Графік роботи: понеділок – четвер: з 7:30 до 16:30, п’ятниця: з 7:30 до 15:15 (перерва: з 12:00 до 12:45).

Фахівці Центру надають консультації з питань:

  • застосування чинного законодавства України у сфері енергетики;
  • прав і обов’язків електропостачальника та споживача;
  • роботи структурних підрозділів ТОВ «ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ».

До фахівців Центру можна звернутися:

  • за телефоном: (0532) 648-293;
  • надіславши листа на е-mail:
  • заповнивши форму.

Форма скарги











Документ, який підтверджує право звертатися за дорученням заявника

Файл не обраний



Дата подання скарги

Направляючи цю скаргу, я даю згоду на обробку та використання персональних даних відповідно до чинного законодавства

При Центрі діє незалежна комісія з розгляду і розв’язання суперечностей між електропостачальником та споживачами.