До уваги побутових споживачів!

ТОВ «ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ» нагадує споживачам про важливість своєчасної оплати рахунків та боргів за електроенергію.

Повідомляємо, що п.3 Розділу ІІ «Прикінцевих положень» Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» визначено, що на період дії карантину або обмежувальних заходів заборонено нарахування та стягнення неустойки (штрафів, пені) за несвоєчасне здійснення платежів за житлово-комунальні послуги та припинення/зупинення надання житлово-комунальних послуг громадянам України у разі їх несплати або оплати не в повному обсязі.

Вказані норми Закону не звільняють споживачів від оплати за спожиту електричну енергію на період дії карантину.

Нарахування за спожиту послугу будуть здійснюватися відповідно до умов укладеного договору та чинного законодавства. Своєчасна оплата  є обов’язковою умовою для подальшого електропостачання і збереження позитивної історії договірних відносин з постачальником.

Після закінчення обмежувальних заходів, у разі не сплати споживачем  платежів за за період карантину, електропостачальник має право припинити постачання електроенергії згідно   п. 7.5  «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 312. Тому наполегливо рекомендуємо здійснювати своєчасну оплату за спожиту послугу.

Звертаємо увагу, що відповідно до Правил роздрібного ринку електроенергії для відновлення електропостачання споживач має не тільки погасити заборгованість, а також  додатково  відшкодувати витрати на здійснення робіт з припинення та відновлення електроживлення електроустановки  (повторне підключення). Постачання електричної енергії споживачу не припиняється, якщо він в установлений термін і завчасно (до дня відключення) усунув порушення.

Своєчасно переглянути, завантажити та роздрукувати свій рахунок за спожиту електроенергію можна зареєструвавшись в Особистому кабінеті споживача . Для  оплати рахунку  онлайн скористайтесь додатками:  “Energy Online”, “Приват24”, “Ощад24/7”, “АБанк”,  або терміналом самообслуговування.

При цьому нагадуємо та просимо, що рідним та близьким необхідно потурбуватися про людей літнього віку (споживачів послуг) та допомогти сплатити їм за житлово-комунальні послуги онлайн.

За інформацією ви можете звернутися до  спеціалістів кол-центру або зателефонувавши за додатковими номерами Вашого центру обслуговування споживачів.

Сподіваємося на взаєморозуміння. Бережіть себе та своїх близьких.