До уваги побутових споживачів

Зважаючи на численні звернення споживачів, ТОВ «ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ» надає роз’яснення, що робити, якщо у платіжному документі вказані помилкові покази засобу обліку.

З 1 січня 2019 року на території області постачання електричної енергії здійснює постачальник універсальної послуги ТОВ «ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ», яке займається розрахунками вартості та контролює оплату спожитої електричної енергії. Зняття контрольних показів, розрахунок обсягу спожитої електричної енергії, відключення/підключення електроустановок споживачів є у компетенції оператора системи розподілу, функцію якого виконує АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО».

Згідно з вимогами «Правил роздрібного ринку електричної енергії» (далі – ПРРЕЕ), рахунки на оплату за спожиту електричну енергію формуються та надсилаються споживачам постачальником електричної енергії. Розрахунковим періодом є календарний місяць (з першого числа попереднього місяця до першого числа поточного місяця). Нарахування за спожиту електричну енергію проводиться за показами засобу обліку, які фіксуються представниками постачальника послуг комерційного обліку (АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО») під час проведення контрольного зняття та за показами, переданими споживачами.

Відповідно до положень пункту 3.3 Типового договору споживача про надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії, який є додатком до ПРРЕЕ, споживач, що є побутовим, зобов’язаний щомісяця знімати фактичні покази лічильника електричної енергії станом на 1 число та надавати їх постачальнику послуг комерційного обліку (АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО») не пізніше 3-го дня місяця, наступного за розрахунковим.

У разі неотримання показів лічильника до початку четвертого дня місяця, що настає за розрахунковим, фактичний обсяг споживання електричної енергії за розрахунковий місяць визначається розрахунковим шляхом середньодобового обсягу споживання.

Якщо у платіжному документі виявлено помилкові покази електролічильника, споживач зобов’язаний повідомити про це електропостачальника та оператора системи розподілу АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО». Для цього споживачу необхідно звернутися у групу формування корисного відпуску відповідної філії АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» для здійснення звірки обсягів фактично спожитої електричної енергії у відповідному розрахунковому періоді, враховуючи передані покази засобу обліку.

За результатами проведеної звірки, ОСР (АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО») повідомляє постачальника (ТОВ «ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ») про скориговані обсяги споживання. ТОВ «ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ» проводить коригування нарахованої до сплати суми за спожиту електричну енергію.

Щоб уникнути непорозумінь, рекомендуємо передавати покази електролічильника протягом двох днів до кінця розрахункового місяця та трьох днів наступного розрахункового періоду. Ці покази вважаються даними на перше число календарного місяця.

Для передачі показів ви можете обрати будь-який зручний спосіб:

  • за телефонами Кол-центру: (0800) 305-035 (безкоштовно), (0532) 510-910, 050-305-99-10, 097-20-20-207, 093-17-02-533 (за тарифами операторів зв’язку);
  • через онлайн-сервіс «Ваша абонентська книжка» https://www.poe.pl.ua/abon/;
  • через месенджер Viber за посиланням: viber://pa?chatURI=pltoblenergobot;
  • через чат-бот «ПолтаваОблЕнерго» у месенджері Telegram https://telegram.me/PltOblEnergo_bot;
  • надіславши листа на e-mail pokaz@poe.pl.ua;
  • зателефонувавши за контактними службовими стаціонарними та мобільними телефонами відповідної філії АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО»;
  • звернувшись у групу формування корисного відпуску відповідної філії АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО».

Також можна передати покази електролічильника через електропостачальника: