На період дії «червоної» зони – ЦОСи працюють дистанційно

Починаючи з 15 квітня, Полтавщину разом з обласним центром, віднесено до «червоної» карантинної зони. Таке рішення було прийнято на позачерговому засіданні Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій.

У звʼязку з цим, Центри обслуговування споживачів працюватимуть виключно  у дистанційному режимі: за допомогою пошти, електронного зв’язку, онлайн-сервісів, телефону, а також скриньок для кореспонденції.

Надання консультацій та обмін документами буде здійснюватися через засоби мобільного та стаціонарного зв’язку, електронною поштою, сервіс «Paperless».

Спірні питання можна вирішити за телефонами ІКЦ та через Кол-центр.

Користуйтеся онлайн-сервісами, бережіть своє здоров’я!