З метою удосконалення норм Правил роздрібного ринку електричної енергії в частині забезпечення ефективності процедури розгляду скарг Постановою № 2408 від 30.12.2024 року, НКРЕКП були внесенні зміни до постанови № 312 від 14.03.2018 року «Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії».
Відповідно до внесених змін, повідомляємо про функціонування з 01 квітня 2025 р. Центру розгляду скарг, як окремого структурного підрозділу ТОВ «ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ».
До основних завдань Центру розгляду скарг відносяться:
– розгляд скарг заявників, поданих у письмовій (електронній) формі на адресу електропостачальника, у тому числі через сторінку/розділ «Особистий кабінет споживача»;
– розгляд вимог НКРЕКП та/або запитів Державної інспекції енергетичного нагляду України щодо надання копій документів, засвідчених в установленому порядку, пояснень та іншої інформації з питань, викладених у скарзі;
– надання роз’яснень прав та обов’язків заявників при розгляді скарг (у разі потреби).
У разі виникнення спірних ситуацій між споживачем та постачальником електричної енергії, ви маєте можливість звернутись до Центру розгляду скарг:
– за телефоном: (0532) 648-293;
– надіславши листа на е-mail: skarga@energo.pl.ua;
– заповнивши форму на сайті за посиланням.
Графік роботи: понеділок – четвер: з 7:30 до 16:30, п’ятниця: з 7:30 до 15:15 (перерва: з 12:00 до 12:45).