Дотримання показників якості

Порядок розгляду звернень, скарг та пропозицій щодо надання послуг з постачання електричної енергії
Інструкція про порядок розгляду пропозицій, заяв і скарг та організації особистого прийому громадян
Надання повідомлень про загрозу для безпеки експлуатації електросистем
Графік особистого прийому громадян керівниками ТОВ “ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ”
Порядок подання звернень, скарг та пропозицій щодо надання послуг з постачання електричної енергії
Дотримання показників якості надання послуг
Інформація щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг електропостачальника та сум наданих компенсацій за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг за 2023 рік
Інформація щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг електропостачальника та сум наданих компенсацій за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг за 2022 рік
Інформація щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг електропостачальника та сум наданих компенсацій за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг за 2021 рік
Інформація щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг електропостачальника та сум наданих компенсацій за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг за 2020 рік
Інформація щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг електропостачальника та сум наданих компенсацій за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг за 2019 рік