За результатами вказаної звірки, ОСР повідомляє постачальника про скориговані обсяги споживання. У свою чергу, ТОВ «ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ» буде проведене коригування нарахованої до сплати суми за спожиту електричну енергію.
Ви можете звернутись до фахівців Кол-центру ОСР АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» за номерами телефонів:
(0532) 510-910 – згідно з діючими тарифами міського та міжміського зв’язку;
0800-205-035 – безкоштовно на території України;
050-305-99-10 – безкоштовно в мережі Vodafone;
097-202-02-07 – безкоштовно в мережі Київстар;
093-170-25-33 – безкоштовно в мережі Lifecell;
call_center@poe.pl.ua – єдина електронна скринька для прийому повідомлень.
До ОСР АТ «Укрзалізниця» – за телефонами (за тарифами операторів зв’язку):
0800-503-111 – Контактцентр;
(057) 724-85-63, (054) 271-92-74 – Сумський лінійний відділ;
(0532) 51-20-68, 51-32-47, 51-21-20 – Полтавський лінійний відділ;
(0536) 76-35-90, (066) 94-34-705 – Кременчуцький лінійний відділ.
Інформацію щодо стану рахунку або особовий рахунок для реєстрації в Особистому кабінеті можна отримати, зателефонувавши до Кол-центру ТОВ «ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ» за телефонами (0532) 64-87-07, (099) 330-77-47, (098) 030-77-47, (073) 030-77-47 (за тарифами оператора зв’язку), безкоштовним номером 0-800-307-747 з понеділка по п’ятницю з 08:00 до 18:00.
Відповідно до пункту 7.12 Правил роздрібного ринку електричної енергії, відновлення електроживлення електроустановок споживача, електроживлення яких було припинено згідно з пунктом 7.5 ПРРЕЕ, здійснюється оператором системи протягом 3 робочих днів у містах та 5 робочих днів у сільській місцевості після отримання від ініціатора відключення інформації про усунення споживачем порушень.
Після отримання документів від оператора системи розподілу, споживач має звернутись до постачальника універсальних послуг для укладення договору.
Для підписання договору, новий споживач разом із заявою-приєднанням додатково надає такі документи:
– договір на розподіл, укладений з оператором системи розподілу (паспорт точки розподілу);
– копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера або номера картки платника податків, копію паспорта;
– копію документа, яким визначено право власності чи користування на об’єкт або копію документа, що підтверджує право власності чи користування на земельну ділянку (у разі відсутності на відповідній земельній ділянці об’єкта);
– у разі смерті побутового споживача, особа (спадкоємець), що звертається для укладення договору, має надати копію довідки від нотаріуса, що підтверджує подання заяви про оформлення спадщини.
За умови наявності діючого договору, власник має право звернутися для укладання договору реструктуризації заборгованості до ТОВ «ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ» із заявою про складання графіка погашення заборгованості з повним пакетом документів. Разом із заявою споживач надає:
– копію паспорта;
– копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;
– довідку про осіб, зареєстрованих у помешканні;
– довідки про доходи усіх повнолітніх осіб, зареєстрованих у помешканні (інші документи, що підтверджують тимчасову неплатоспроможність).
Абзацом 3 п. 4.24 ПРРЕЕ передбачено, що укладання сторонами та дотримання споживачем узгодженого графіка погашення заборгованості не звільняє споживача від оплати поточного споживання електричної енергії.
Для встановлення багатотарифного лічильника, необхідно звернутися до оператора системи розподілу АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» або АТ «Укрзалізниця» з відповідною заявою. Детальну інформацію можна отримати, звернувшись до Кол-центру ОСР.
АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» (за тарифами операторів зв’язку):
(0532) 510-910 – згідно з діючими тарифами міського та міжміського зв’язку;
0800-205-035 – безкоштовно на території України;
050-305-99-10 – безкоштовно в мережі Vodafone;
097-202-02-07 – безкоштовно в мережі Київстар;
093-170-25-33 – безкоштовно в мережі Lifecell;
call_center@poe.pl.ua – єдина електронна скринька для приймання повідомлень.
АТ «Укрзалізниця» (за тарифами операторів зв’язку):
0800-503-111 – Контактцентр;
(057) 724-85-63, (054) 271-92-74 – Сумський лінійний відділ;
(0532) 51-20-68, 51-32-47, 51-21-20 – Полтавський лінійний відділ;
(0536) 76-35-90, (066) 94-34-705 – Кременчуцький лінійний відділ.
У разі неотримання показів лічильника до початку четвертого дня місяця, що настає за розрахунковим, фактичний обсяг споживання електричної енергії за розрахунковий місяць визначається розрахунковим шляхом.