Обов’язки:
- контроль діяльності в частині постачання електричної енергії юридичним споживачам, вчасних та в повному обсязі розрахунків споживачів, нарахування та розрахунків по штрафним (фінансовим) санкціям відповідно до умов укладених договорів та чинного законодавства;
- проведення щоденного оперативного обліку надходження грошових коштів за спожиту електричну енергію;
- організація роботи з правильності застосування чинних тарифів на електричну енергію при розрахунках зі споживачами;
- підготовка звітності та іншої інформації за підсумками роботи зі споживачами електричної енергії в поточному періоді та з початку року;
- розгляд листів та звернень споживачів електричної енергії в установленому порядку з питань, які знаходяться у компетенції працівника;
- виконання додаткових завдань та доручень керівництва компанії.
- повна вища освіта відповідного напряму підготовки;
- стаж роботи за професією – не менше 1 року;
- впевнене володіння програмами MS Excel, MS Word;
- вміння працювати з великими масивами інформації;
- відповідальність, уважність, стресостійкість, комунікабельність, бажання до навчання.
- офіційне працевлаштування згідно з чинним законодавством;
- соціальні гарантії;
- бронювання співробітників під час військового стану;
- система моральної та матеріальної мотивації праці;
- професійне та кар’єрне зростання.
Телефони відділу з управління персоналом: 050 977 91 72, (0532) 648-290, (0532) 648-291
Обов’язки:
Надавати консультаційні послуги споживачам електричної енергії з питань:
- обліку електроенергії;
- укладання та розірвання договору на постачання електроенергії;
- заборгованості;
- ціни на послугу;
- відключення електроенергії за заборгованість;
- пільг і субсидій;
- стану розрахунків за спожиту електроенергію.
- досвід роботи оператора Кол-центра – не менше 1 року;
- мати чітку дикцію та вільне володіння українською мовою (усною та письмовою);
- впевнений користувач ПК;
- відповідальність, уважність, стресостійкість, комунікабельність, бажання до навчання.
- офіційне працевлаштування згідно з чинним законодавством;
- соціальні гарантії;
- бронювання співробітників під час військового стану;
- система моральної та матеріальної мотивації праці;
- професійне та кар’єрне зростання.
Телефони відділу з управління персоналом: 050 977 91 72, (0532) 648-290, (0532) 648-291