Для початку роботи з сервісом необхідно зареєструватися.

Як зареєструватися в сервісі «Особистий кабінет побутового споживача»

  1. Заповніть всі поля у пункті меню «Реєстрація». Для введення логіну використовуйте від 3 до 20, для паролю – від 6 до 20 символів. Надалі вони будуть необхідні для входу до сервісу.

  2. Для коректної роботи не використовуйте електронну пошту, зареєстровану на російських сервісах.

  3. Оберіть потрібну Вам філію.

  4. Введіть номер особового рахунку, який можна дізнатися з бланку квитанції на оплату або зателефонувавши до абонентського відділу відповідної філії чи Кол-центру компанії за номерами:

    Увага! Не використовуйте старі особові рахунки.

  5. Введіть номер мобільного телефону.

  6. Оберіть форму отримання рахунку.

  7. Введіть код з картинки.

  8. Натисніть «Продовжити».

  9. На номер телефону, вказаний під час реєстрації, Ви отримаєте повідомлення з кодом підтвердження.

    Зверніть увагу! Якщо протягом 30 хвилин не підтвердити реєстрацію, занесені дані будуть анульовані і потрібно буде повторити все з самого початку!

  10. Для закінчення процесу реєстрації введіть логін, пароль та код із смс-повідомлення (цифри).

  11. Натисніть «Зареєструватися».

Тепер Ви можете розпочати роботу з сервісом.